A rendelések feldolgozása és feladása legközelebb 2025. december 29-én, hétfőn történik.

Áru visszaküldése

A fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a távollévők között kötött adásvételi szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül.

 ELJÁRÁS:

1.  Töltse ki az online elállási űrlapot, amelyet ezen az oldalon talál alul.

2. Csomagolja be a terméket gondosan, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. A csomagra írja rá a nevét, vezetéknevét és a rendelés számát, vagy ezeket az adatokat írja egy cetlire, és helyezze a csomagba.

3. Küldje el a csomagot a következő címre:

Pondex / ZAZZA, s.r.o. 
Erzsébet királyné útja 57-61. (33-as iroda)
1142 Budapest
Magyarország

A terméket utánvéttel nem áll módunkban visszavenni. Ilyen módon küldött csomagot nem fogadunk el, és visszaküldjük.

4. A pénzt a szerződéstől való érvényes elállás napjától számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek.

 

ONLINE ŰRLAP:

 

 

 

 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A TERMÉKVISSZAKÜLDÉSSEL KAPCSOLATBAN:

A fogyasztónak joga van a termék átvétele után kibontani és kipróbálni azt hasonló módon, mint egy hagyományos üzletben történő vásárlás során. A kipróbálás azonban nem jelenti a termék használatát, majd néhány nap múlva történő visszaküldését az eladónak. Amennyiben a visszaküldött termék sérült, szennyezett, hiányoznak róla a címkék (ha voltak), vagy az eredeti csomagolás nélkül érkezik, az eladó jogosult a termék értékcsökkenésének megfelelő kártérítést érvényesíteni a fogyasztóval szemben.

A fogyasztó nem állhat el olyan szerződéstől, amely tárgya olyan, védőcsomagolásban értékesített termék, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem visszaküldhető, és amelynek védőcsomagolása a kézbesítés után sérült.

A fogyasztó nem küldheti vissza azokat a fülbevalókat, amelyek védőcsomagolásban voltak, és amely csomagolás a kézbesítés után sérült.

További információkat az ÁSZF IX. cikkében talál.