Áru visszaküldése
A fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a távollévők között kötött adásvételi szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül.
ELJÁRÁS:
1. Töltse ki az online elállási űrlapot, amelyet ezen az oldalon talál alul.
2. Csomagolja be a terméket gondosan, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. A csomagra írja rá a nevét, vezetéknevét és a rendelés számát, vagy ezeket az adatokat írja egy cetlire, és helyezze a csomagba.
3. Küldje el a csomagot a következő címre:
Pondex / ZAZZA, s.r.o.
Erzsébet királyné útja 57-61. (33-as iroda)
1142 Budapest
Magyarország
A terméket utánvéttel nem áll módunkban visszavenni. Ilyen módon küldött csomagot nem fogadunk el, és visszaküldjük.
4. A pénzt a szerződéstől való érvényes elállás napjától számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek.
ONLINE ŰRLAP:
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A TERMÉKVISSZAKÜLDÉSSEL KAPCSOLATBAN:
A fogyasztónak joga van a termék átvétele után kibontani és kipróbálni azt hasonló módon, mint egy hagyományos üzletben történő vásárlás során. A kipróbálás azonban nem jelenti a termék használatát, majd néhány nap múlva történő visszaküldését az eladónak. Amennyiben a visszaküldött termék sérült, szennyezett, hiányoznak róla a címkék (ha voltak), vagy az eredeti csomagolás nélkül érkezik, az eladó jogosult a termék értékcsökkenésének megfelelő kártérítést érvényesíteni a fogyasztóval szemben.
A fogyasztó nem állhat el olyan szerződéstől, amely tárgya olyan, védőcsomagolásban értékesített termék, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem visszaküldhető, és amelynek védőcsomagolása a kézbesítés után sérült.
A fogyasztó nem küldheti vissza azokat a fülbevalókat, amelyek védőcsomagolásban voltak, és amely csomagolás a kézbesítés után sérült.
További információkat az ÁSZF IX. cikkében talál.